IT, Kommunikation, formidling og sprog, Kommunikation, Digital kommunikation og marketing

Sociale medier

Beskrivelse

Kurset 'Sociale medier' er for den studerende, der varetager virksomhedens kommunikation via sociale medier.

Den studerende får viden om mediebrug og -adfærd og metoder til at skabe dialog og engagement på sociale medier. Den studerende lærer at udforme og eksekvere en social medie strategi, herunder at vælge de rette platforme i forhold til sine målgruppers behov og tilstedeværelse på internettet.

Med kurset kan den studerende:
- selvstændigt analysere behovet, planlægge og vedligeholde en virksomheds aktivitet på sociale medier.
- interagere med modtagerne og facilitere en konstruktiv dialog.
- indtænke social media strategi i organisationens øvrige strategier, herunder formulere politikker og retningslinjer for medarbejdernes online adfærd og brug af sociale medier.

Læs mere om kurset her (dette er ikke et tilmeldingslink)

Det praktiske

  • Kursusudbyder: CphBusiness
  • Undervisningssprog: Dansk
Tilmelding