IT, data og digitalisering, Finansiering og rådgivning

Den excellente kunderelation i en digital hverdag

Beskrivelse

På kurset 'Den excellente kunderelation i en digital hverdag' lærer den studerende, hvordan man kan optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med pengeinstituttet og skabe den excellente kunderelation. Ikke kun de 5% af tiden, som involverer personlig kontakt, men især de 95% af tiden, hvor kunden er digitalt selvhjulpen via apps, webbank, mail, telefon og Skype.

Med kurset kan den studerende:
- skabe bedre forståelse for kundens perspektiv på excellent service og rådgivning - også i en digital hverdag
- få nyeste viden om danske bankkunder via rapporten Arketyper blandt kunder i danske pengeinstitutter i en digital hverdag
- udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe merforretning med kunden
- motivere til at tage aktivt del i den digitale udvikling og derigennem at bidrage til at få det bedste ud af udviklingen
- få sparring og læringsrefleksion med kolleger i sektoren

Læs mere om kurset her

Det praktiske

  • Kursusudbyder: Finanssektorens Uddannelsescenter
  • Undervisningssprog: Dansk
  • Udbudt til: Forår/Efterår
Søg støtte