Finansiel faglighed og rådgivning, Digital kommunikation og marketing, Kommunikation, formidling og sprog, Rådgivning

Den excellente kunderelation i en digital hverdag

Beskrivelse

Den digitale omstilling er allerede en virkelighed i rådgiverens job og i pengeinstituttet. Rådgiveren kommer til at spille en anderledes rolle i fremtiden. Kunderne kan benytte flere og flere digitale platforme, hvor de kan betjene dem selv. Og jo vigtigere er det, at der er en personlige relation bag ved rådgivningen.

Det er helt centralt, at du som rådgiver har et digitalt mindset og forstår de behov kunden har – også i en digital hverdag.

Du lærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet i en digital hverdag. Du lærer også at styrke kunderelationen gennem kunderejser og ved at arbejde med de danske bankkunders arketyper – ud fra et digitalt synspunkt.

Målet med forløbet er at:
• skabe forståelse for hvordan den digitale udvikling påvirker kundeoplevelsen
• udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
• skabe nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
• styrke din egen nysgerrighed på de digitale muligheder
• se den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til din kunde

Læs mere om kurset her (dette er ikke et tilmeldingslink)

Det praktiske

  • Kursusudbyder: Finanssektorens Uddannelsescenter
  • Undervisningssprog: Dansk
Tilmelding