Tilmelding

Den excellente kunderelation i en digital hverdag

Kursusudbyder

Finanssektorens Uddannelsescenter

Lokation


Beskrivelse

Den digitale omstilling er allerede en virkelighed i rådgiverens job og i pengeinstituttet. Rådgiveren kommer til at spille en anderledes rolle i fremtiden. Kunderne benytter stadig flere digitale platforme, hvor de betjener sig selv. Samtidig er det vigtigt, at de oplever at der er en relation, der rækker længere end selvbetjeningsløsninger.

Det er helt centralt, at I som rådgivere har et digitalt mindset og forstår de behov kunden har – også i en digital hverdag.

Ilærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med jer og pengeinstituttet i en digital hverdag. I lærer også at styrke kunderelationen ved at arbejde med kunderejser og de danske bankkunders arketyper – ud fra et digitalt synspunkt.

Målet med forløbet er, at i:
- får forståelse for, hvordan den digitale udvikling påvirker kundeoplevelsen
- får indsigt i at udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
- kan skabe nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
- styrker egen nysgerrighed på de digitale muligheder herunder AI og chatbots
- ser den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til jeres kunder

Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler jeres tankesæt og værktøjskasse.

Forløbet er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt.

Finanssektorens Uddannelsescenter


Det praktiske

Kursusudbyder

Finanssektorens Uddannelsescenter

Lokation

Kursusudbyder kontaktinformationer

Kontakt studieadministrationen
E-mail: info@finansudd.dk
Tlf. 89 93 33 33

Undervisningssprog

Dansk

Kursets varighed og datoer

Gå til kursusudbyderens hjemmeside for at læse mere om kursets varighed og datoer. Finanskompetencepuljen kender kun kursets varighed eller datoer, hvis det står her på siden.

Finanssektorens Uddannelsescenter

Så let er processen

  1. Undersøg kurset

    Undersøg Finanskompetencepuljens mange muligheder, og find det kursus, du ønsker.

  2. Tal med din leder

    Tag en dialog med din leder. Nogle virksomheder betaler for den tid, du bruger under uddannelse.

  3. Ansøg kursus

    Ansøg kursus via Finanskompetencepuljen. Vi godkender finansiering og kontakter kursusudbyderen.

  4. Vi kontakter dig

    Du bliver kontaktet af kursusudbyderen med svar på, om du er blevet optaget og al praktisk info efterfølgende.

Værd at vide

  • Hvem kan søge

    Alle, der er ansat i en virksomhed omfattet af overenskomst mellem Finansforbundet og FA, kan bruge Finanskompetencepuljen

  • Hvad kan jeg søge?

    Du kan søge blandt alle de kurser, der er omfattet af Finanskompetencepuljen. Det er dog kursusudbyderen, der afgør, om du bliver optaget.

  • Hvad dækker puljen?

    Finanskompetencepuljen dækker omkostninger til selve kurset samt materialer som fx bøger.

  • Hvor ofte kan jeg søge?

    Du kan søge op til to kurser, men maksimalt 15 ECTS-point. Har du nået dit maximale antal ECTS-point, skal der gå et år, før du kan søge igen.

Hvordan kommer jeg i gang?