Digital kommunikation og online møder 1
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
- Copenhagen
- Skanderborg
Beskrivelse
En dag sammen, hvor vi går i dybden med "det gode onlinemøde'.
Vi træner praktisk i flere omgange, så du bliver tryg og får integreret de værktøjer og den kommunikation, der gør en forskel online.
Vi sætter samtidig fokus på, hvordan du planlægger og forbereder et mødeflow til forskellige kundetyper, så det bliver den bedst mulige kundeoplevelse.
Onlinemøder skal være personlige, nærværende og involverende møder med energi og engagement. For onlinemøder er – ligesom fysiske møder – møder mellem mennesker.
Undersøgelser viser, at kundetilfredsheden er højere på onlinemøder, og at møderne er mere effektive og kortere. Men det kræver, at du som mødeleder brænder igennem og udnytter de fordele, der er forbundet med at kommunikere via en skærm.
Om kurset
Du får værktøjer til endnu bedre onlinemøder med kunder, kolleger eller samarbejdspartnere:
• Hvordan du skaber relation, nærvær og tillid
• Hvordan du skaber en god struktur på dine onlinemøder
• Hvordan du får dit budskab igennem
• Do’s and don’ts til at være professionel, tydelig og troværdig
• Sparring om opsætning af dine skærme mv.
Kurset har også fokus på:
• Hvordan du er dig selv og bruger dig selv i onlinemøder
• Hvordan du involverer kunden/mødedeltageren i mødet og skærper interessen undervejs
Inden kurset får du adgang til en online forberedelsespakke med e-learning mv.
Det praktiske
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
- Copenhagen
- Skanderborg
Kursusudbyder kontaktinformationer
Kontakt studieadministrationen
E-mail: info@finansudd.dk
Tlf. 89 93 33 33
Undervisningssprog
Dansk
Udbudt til
Forår/Efterår
Kursets varighed og datoer
Kursets varighed og datoer:
31. august 2023 kl. 9-16
16. januar 2024 kl. 9-16