Finansiering og rådgivning, Kommunikation og formidling

Kundesamspil

Beskrivelse

Med kurset ’Kundesamspil’ får du kompetencer til at skabe et godt langvarigt samspil med dine privatkunder. Undervisningen har fokus på den rådgivende salgsproces fra start til slut. Du får værktøjer til at etablere kontakt og skabe tillid hos kunden. Du lærer at afdække kundens behov og præsentere relevante løsninger. Og endelig er der fokus på den efterfølgende støtte og support, så du kan etablere gode langvarige relationer til dine kunder.

Med kurset kan du:
- opbygge tillid, afdække kundens behov og præsentere en relevant løsning med udgangspunkt i kundens udbytte
- varetage den efterfølgende støtte og support, så du kan etablere og fastholde den langsigtede relation til kunden
- bruge kundetilfredshedsanalyser til at etablere relevante rådgivningsstrategier over for forskellige kundetyper
- sammensætte det rette team til at udarbejde en langsigtet strategi for den private kunde

Læs mere om kurset her

Det praktiske

  • Kursusudbyder: Erhvervsakademi Aarhus
  • ECTS-point: 5
  • Undervisningssprog: Dansk
  • Udbudt til: Forår/Efterår
Søg støtte