Strategisk Salg og Marketing
Kursusudbyder
Aalborg Universitet
Lokation
- Aalborg
Beskrivelse
Virksomhedernes markedsbetingelser er i rivende udvikling, en optimal tilpasning til markedet bliver mere kritisk. Modulet "Strategisk salg og marketing" vender blikket ud fra virksomheden i retninger som: forretningsmodeller, disruption, e-handel, marketingstrategi og –planer, kundeforståelse, indsamling af markedsinformation, informationsbehandling, organisationer som kunder, kundepsykologi og automatisering af marketing.
Modulet er for dig, der vil kunne analysere markedssituationer og i et strategisk perspektiv kunne forstå hvordan en virksomhed skaber attraktiv kundeværdi i et samspil mellem interessenters behov og virksomhedens ressourcer og markedsstrategi.
Kurset hed tidligere "Marketing Management"
Det praktiske
Kursusudbyder
Lokation
- Aalborg
Kursusudbyder kontaktinformationer
Kontakt
Seniorrådgiver Lars Krull
E-mail: krull@business.aau.dk
Tlf. 99 40 27 05
ECTS-point:
15
Om ECTS-point ECTS står for European Credit Transfer System. Det er et system, der kan benyttes til meritoverførsel inden for videregående uddannelser i udlandet eller i Danmark.
Undervisningssprog
Dansk
Udbudt til
Efterår
Tilmeldingsfrist
20. juli 2022
Kursets uddannelsesniveau
Bachelor/Diplom/HD2
Kursets varighed og datoer
Se ansøgningsfrister på Aalborg Universitets hjemmeside.