Digital kommunikation og marketing, Kommunikation, formidling og sprog, IT

Kundeforståelse og kundepleje - i en digital verden

Beskrivelse

På kurset får du værktøjer til at opnå en dybere forståelse for kunder. Du får overblik over forskelle og ligheder i kundetyper, deres ønsker og behov, og du lærer, hvordan man imødekommer forskellene i en verden, hvor de digitale selvbetjeningsværktøjer er stort set ens for alle. For at få overblik over kunderejsen fra kundens side, får du en model, som omfatter alle berøringspunkter både online og i den fysiske verden. Det giver dig en bedre forståelse for, hvordan du møder kunden gennem forskellige kommunikationskanaler og virkemidler, samt hvilke der virker hvornår og til hvad. På den måde får du indsigt i, hvad der er vigtigst for kunderne (prioritering), og hvordan du handler på forståelsen.

Læs mere om kurset her (dette er ikke et tilmeldingslink)

Kursusforløb

Efterår 2020:

København: 26. og 27. oktober 2020

Online: 29. november, 30. november og 1. december

Det praktiske

  • Kursusudbyder: IT-Universitetet
  • Undervisningssprog: Dansk
  • Udbudt til: Efterår
  • Tilmeldingsfrist: 5. oktober 2020
Tilmelding