Organisation, ledelse og strategi, Finansiering og rådgivning

Kundesamspil

Beskrivelse

Med kurset ’Kundesamspil’ får den studerende kompetencer til at skabe et godt langvarigt samspil med sine privatkunder. Undervisningen har fokus på den rådgivende salgsproces fra start til slut. Den studerende får værktøjer til at etablere kontakt og skabe tillid hos kunden. Den studerende lærer at afdække kundens behov og præsentere relevante løsninger. Og endelig er der fokus på den efterfølgende støtte og support, så der kan etableres gode langvarige relationer til jeres kunder. .

Med kurset kan den studerende:
- opbygge tillid, afdække kundens behov og præsentere en relevant løsning med udgangspunkt i kundens udbytte
- varetage den efterfølgende støtte og support til at etablere og fastholde den langsigtede relation til kunden
- bruge kundetilfredshedsanalyser til at etablere relevante rådgivningsstrategier over for forskellige kundetyper
- sammensætte det rette team til at udarbejde en langsigtet strategi for den private kunde

Læs mere om kurset her

Det praktiske

  • Kursusudbyder: Erhvervsakademi Aarhus
Søg støtte